21 Eylül 2009 Pazartesi

Balık Avı



Günleri zamana aşırıyorum bu gece
Hiç olmadığım kadar hüzünlüyüm
Edepsizliğim de cabası
Bir sevda arıyorum kendime
Topladım oltamı ve diğer hırdavatı
Atladım modelini unuttuğum düldüle
Savuruverdim tın-tın yolarda kendimi

Geldim işte hışıltıyı kes
Bekle biraz geliyorum
Malzemelerim hasret
Kamış oldukça sert
Attım oltamı mavinin derinliğine

Ne aradığımı unuttum seni görünce
Kar ettim üzerinden su
Kahredercesine umut bu
Bir oyana bir bu yana
Yemin mi az geldi
Olta harekete geçti

Tak etti artık tak/tak
Ne uğraşıyorsun ayağa kalk
Kendi işini kendin gör abi
Neyim varsa bıraktım
Oltamı kenara aldım
Daldım uzunlamasına derin sulara
Önce ıslandım
Sonra battım
Hayatı yeterince tattım
Sonra nefesim bayıldı
Gözlerim kapandı
Ey yar
Artık senin diyarındayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder