21 Eylül 2009 Pazartesi

Düşünceler


Tık tık tık
Tıkırtılar yaklaşmakta

Tak tak tak
Kim o, burada kimse yaşamamakta

Böyle bir hareketlikte başladı
Sefer taslarında taşındı düşünceler
Bol kepçe muhabbetlere sardı
Isıt tekrar sür, düşünceler
Bayat ekmek kadar saf mı?
Mübarek mi ayak izlerim kadar...

Sıfıra ivme kazanıyor yaşam,
Keramet bekliyor sözcükler
Ve düşünceler...
Saçma kavramlara dolanıyorum
Bir yumağın son ilmiğine takılıyorum

Söylentiler almış başını
Vesvesenin yerinde yeller
Diyarı terk etmiş melekler
Lanetlerin şehri olmuş fikirler
Saplantı ve kıvırt/kanlık

Akortsuz bir gitarda besteleniyorum
Yine yoksun düşünce
Beş parasız züğürt
Avluda açılan mendile konuyor
Ardı peşi akıyor tüm kirler
Polisiye bir romanda kalmış şehir

Artık düşüncesiz geziyorum ben de...
Loplarımı taşımıyorum

Akılsız bir şehrin akıllı figüranı
Zemberek durdu zaman işlemiyor
Aklı morga sürülmüş bu şehirde
Herkes rolünü doğaçlama oynuyor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder